Vigyél a kampányodba egy kis humort!

2019.07.17

A hatékony marketing technikák nagyobb bevételhez és nyereséghez vezetnek. Ezt tudjuk. Azonban lesznek olyan időszakok minden vállalkozás és marketinges életében, amikor nehéz megfelelő inspirációt találni a következő kampányhoz. A professzionális szakemberek néha humort használnak arra, hogy olyan vicces, néha akár egyeseket megbotránkoztató anyagokat hozzanak létre, amelyek feldobják a kampányt. Sőt, sok esetben szükség van erre, hogy az üzenet igazán célt érjen.

Néhány vicces marketing kampány a hétköznapi tárgyakat hasonlítja a forgalmazott termékre. Például a kaszinók óriási rulett kerékké változtatták a repülőtéri poggyász szállítószalagokat.


A McDonald's művészeket használt, hogy a gyalogátkelőhely sárga csíkjait óriási sült burgonyává alakítsák.


Az ismerős objektumok új életre keltett ábrázolása nagyobb figyelmet kelthet, manapság meg főként, amikor az aktív online jelenlét által egy-egy dolog percek alatt eljut sok ezer emberhez. Sok ezer embernek hirdetni általában nagyon sokba kerül, de néhány kreatív ötlet és a social media felhasználói jelentősen tudnak csökkenteni a költségeken, ezáltal pedig növelni a profitot. De hogyan? https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/

Az emberek még mindig viccesnek találják a Wc humort. A marketingesek gyakran kihasználják ezt és fürdőszoba központú kampányokat indítanak, hogy szórakoztassanak. Egyik kedvencünk egy IKEA kampány, a "Gyere, nézd meg a széklet mintáinkat" szlogennelJ


Lehet, hogy lesznek, akiknél átlépi az ingerküszöböt ez a fajta marketing, de végül is ez a cél, ugye? Sokszor nagyon eredményesen lehet használni ezt a megközelítést a Te piacodon is.

Számos önkormányzat értékesít hirdetési felületet a tömegközlekedési eszközökön és a cégek ki is használják a helyeket és az utasokat is, hogy felhívják a figyelmet a termékükre vagy a szolgáltatásukra, illetve társadalmi kampányok esetében egy problémára vagy egy célra. Az alábbi képen egy dohányzásellenes kampány példaként.


Kedved támadt egy ütős vicces kampányhoz, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/

Megoldjuk!

Források: Keith Evans.