Instagram hirdetés

Az Instagram lehetőséget nyújt arra, hogy ajánlatunk eljusson sok százezer emberhez. A jelenlegi felmérések szerint az Instagram hirdetések tudnak a legnagyobb konverziót hozni, vagyis itt a legkönnyebb eladni.

Inkább olyan cégeknek javasoljuk az Instagram hirdetéseket, akiknek potenciális ügyfelei 40 év alattiak. Olyan hirdetést tudunk létrehozni a Instagramon, ahol csak a potenciális ügyfeleink fogják látni a hirdetést, így viszonylag olcsón tudunk hirdetni.

Kategorizálni tudjuk a célcsoportunkat, akiknek meg fog jelenni a hirdetés az alábbiak alapján:

- ország szerint (pl. melyik országban élők lássák a hirdetésed),
- város szerint (pl. Budapest, Debrecen és Győr környéki embereknek jelenjen meg a hirdetésed),
- kor (pl. 30 és 60 év közöttieknek jelenjen meg a hirdetésed),
- nem alapján (csak a nők lássák),
- érdeklődésük alapján (pl. akiket érdekel a divat, a tánc, és a gasztronómia),
- munkahely szerint (pl. tanároknak és marketingeseknek jelenjen meg a hirdetés),
- jövedelmük szerint (pl. háztartások jövedelme a felső 10%),
- életesemények alapján (pl. akiknek most született gyereke),
- tanulmányaik alapján (pl. általános iskola, doktori cím),
- mobiltelefon alapján (pl. csak az Iphone tulajdonosoknak jelenjen meg a hirdetés)
- és még számos célzást tudunk az Instagram hirdetéseknél beállítani.

Ugyanakkor az Instagram hirdetéseknél meg tudjuk határozni azt is, hogy mi a célunk, pl:

- Márkaismertség: minél több ember ismerje meg a cégedet
- Elérés: minél több emberhez jusson el az ajánlatod
- Forgalom: minél nagyobb forgalmat terelni a weboldaladra, webshopodba, optin oldaladra
- Videómegtekintés: minél több ember nézze meg a videódat
- Aktivitás: minél többen kedveljék az oldaladat, vagy vegyenek részt egy rendezvényeden
- Üzenetek: minél több ember küldjön üzentet neked
- Érdeklődőkeresés: minél több érdeklődő jelentkezzen egy űrlap kitöltésével.
- Konverziók: minél több embert konvertáljon az Instagram vásárlókká, feliratkozókká
- Katalógus alapján történő értékesítés: ez webshopok esetében kiváló
- Boltfelkeresés: minél több ember keresse fel a boltodat
- Alkalmazástelepítés: minél több ember töltse le, vagy használja az alkalmazásod.

Ezen felül szintén az Instagram hirdetésekkel:
- tudunk hirdetni a messengerben
- létre tudunk hozni hasonmás célközönséget, ami azt jelenti, hogy olyan embereknek hirdetünk, akik hasonlóak a korábbi vásárlóinkhoz (ez egy aranybánya)
- tudunk remarketing hirdetéseket létrehozni, vagyis tudunk olyanoknak hirdetni, akik már korábban jártak a weboldaladon.

Létrehozzuk a számodra legmegfelelőbb hirdetést, hirdetéseket. Folyamatosan figyeljük hirdetésedet és optimalizáljuk, hogy minél kevesebb pénzből, minél hatékonyabb legyen.

Ha szükséges, akkor létrehozzuk a hirdetésedhez szükséges szöveget, grafikai elemeket és űrlapokat is.

Így fogunk együtt dolgozni:

1. Telefonon, megbeszéljük, hogy mi a célod az Instagram hirdetésekkel, kidolgozzuk a legjobb stratégiát számodra.

2. Kifizeted a hirdetés díját utalással, vagy bankkártyás fizetéssel.

3. Elindítjuk és optimalizáljuk hirdetéseidet annak érdekében, hogy a legtöbb profitot hozza neked.

4. Hetente küldjük neked a jelentéseket, ami alapján látni fogod a megtérülési rátádat.

Ár: 98.000/Instagram, Facebook oldal/5 hirdetési kampány.

Több kampány esetén, megegyezés szerint.


Ha bármi kérdésed van ezzel a szolgáltatással kapcsolatban, vagy meg szeretnéd rendelni, akkor hívd ezt a telefonszámot:    

0670 943 0867 vagy töltsd ki a lenti űrlapot és keresni fogunk!