Blog

 

Ebben az anyagban arról a 4 marketingbűnről fogok írni amit a világ egyik legnagyobb marketing gurujától tanultam, Dan S. Kennedytől. Számos magyar és külföldi marketing szakember tanult tőle, idén Augusztusban hunyt el. Ezzel a cikkel és a következővel is neki akarok tisztelegni.

Talán furcsának tűnik, hogy filmajánlót olvashatsz egy marketinges blogban, de azért a piros keretes x-et ott jobb felül ne nyomd meg azonnal. Az, hogy egy film jó vagy nem jó, az szubjektív dolog. Sokféleképpen meg lehet ítélni és az emberek ízlése is különböző. Az itt ajánlott filmeket egy Barátom javasolta nekem múltkorában, hogy nézzem meg...

Mint általában minden egyéb piacon, a szállodák közt is elég nagy a verseny. Sok a szolgáltató, az ügyfelek válogathatnak jó és jobb ajánlatok között. Egyre nagyobbak a vendégek elvárásai, a tulajdonosoknak pedig egyre nagyobb fejtörést okoz a növekvő igények kielégítése. Esetenként néhány apróság is szinte csodát tud tenni, illetve vannak olyan ma...

A videók egyre fontosabbá válnak a szállodai marketingben is. Egy lélegzetelállító szálloda videó óriási növekedést hozhat az értékesítésben és a profitodban egyaránt. Akár új hoteled van, akár egy fejlesztésről, átépítésről tudatnád őket vagy egy speciális ajánlatot mutatsz be, a videó tökéletes eszköz lehet arra, hogy amit kínálsz, az...

Csalitermék. Marketingcsali. Bizonyára hallottad már ezeket a kifejezéseket. A csali nem igazán jó szó, hiszen nem csapunk be senkit, valódi értéket adunk egy presell termékkel. Inkább úgy kell ezt érteni, hogy ennek a segítségével hozod be az ügyfelet magadhoz, ennek a segítségével építed, illetve bővíted az adatbázisodat, azaz a célközönségedet....

Így 2019-ben, a nagyon fejlett online banking mellett is előfordulhat néha, hogy személyesen kell befáradni a bankfiókba valamilyen ügyintézés végett. Velem is ez történt a napokban.

A hatékony marketing technikák nagyobb bevételhez és nyereséghez vezetnek. Ezt tudjuk. Azonban lesznek olyan időszakok minden vállalkozás és marketinges életében, amikor nehéz megfelelő inspirációt találni a következő kampányhoz. A professzionális szakemberek néha humort használnak arra, hogy olyan vicces, néha akár egyeseket megbotránkoztató...

Ha egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy marketingese vagy, akkor valószínűleg nem rendelkezel akkora erőforrásokkal, mint a mega márkák, ahhoz, hogy ugyanolyan eléréssel népszerűsítsd a termékedet. Ez azonban nem azt jelenti, hogy ne tudnád megtartani az eddigi vevőidet és újakat szerezni egy-egy ötletes kampánnyal. Ha kicsi a volumened, legyen nagy...