Blog

 

Tudod, hogy mire van szüksége az ügyfeleidnek? Tudod, hogy bíznak e a termékeidben? Tudod, hogy mit gondolnak rólad? Mikor láttad utoljára egy ügyfeled posztját a termékedről? Panasz volt, vagy dicséret? Ezekre, és még sok hasonló kérdésre a válaszok a marketingben rejlenek.

Az inbound marketing nem annyira új, de mégis az újabb marketing stratégiák közé tartozik. Röviden úgy lehetne meghatározni, hogy az érdeklődőket nem hideghívásokkal, reklámokkal, esetleg spam levelekkel keressük meg (egyesek szerint zaklatjuk), hanem azzal hívjuk fel magunkra a figyelmet, hogy értéket teremtünk nekik.

Idén 20 éve, hogy nagymami meghalt. Tartalmas élete volt és sok tanulságot hagyott hátra nekünk. Sajnos, az egyik legfontosabbat csak jóval a halála után értettem meg. Ezt osztom meg most veled.

Szeretek olvasni. Mostanában leginkább szakmai témájú könyveket, szépirodalomra kevesebb idő jut. A papír alapú olvasmányokat jobban kedvelem, mint a digitális anyagokat. A papírnak valahogy más a kisugárzása, mint a monitornak. Sokkal jobban meg is tudom jegyezni a leírtakat, ha nem digitálisan olvasom.